مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با ریل‌گذاری انجام‌شده در سال‌های اخیر میانگین روزانه تردد تجاری از مرز اینچه‌برون به ۱۲۰ دستگاه کامیون رسید.

عادل مصدقی روز چهارشنبه اظهار کرد: تردد تجاری از مرز اینچه‌برون در سال ۱۴۰۱، ۷۴ دستگاه کامیون بود که در سال قبل به ۹۴ دستگاه و در سال جاری به ۱۲۰ دستگاه رسیده است.

وی با بیان اینکه تردد تجاری در مرز اینچه‌برون همچنان روند صعودی دارد، ابراز امیدواری کرد؛ تبادل مرزی با کشورهای همسایه در دولت چهاردهم رونق بیش از پیش داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با گرامیداشت ۱۷ مرداد و یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع، بیان واقعیت‌ها و تشریح عملکرد دولت، امید و نشاط را به جامعه تزریق می‌کنند.

مصدقی با بیان اینکه اقدامات و خدمات قابل‌توجهی توسط دولت‌ها انجام می‌شود، افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره به دور از حاشیه به انعکاس واقعیت‌ها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌پردازد.

وی از فعالیت شبانه‌روزی و جهادی خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران پا به پای مسوولان اجرایی و سایر ارکان جامعه در امر مهم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه مردم رسانه‌های توانمند و هوشمند را می‌شناسند، متذکر شد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف، به موقع در تمامی عرصه‌ها به ویژه حوزه راهداری رسانه‌ای اثرگذار است.

هفدهم مرداد ماه ۱۳۷۷ «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی حین انجام ماموریت اطلاع‌رسانی در مزار شریف افغانستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، این روز از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.