فرمانده کل انتظامی فراجا از به حداقل رساندن میزان ایستایی زائران اربعین در مرز‌ها خبر داد.

فرمانده کل انتظامی فراجا از به حداقل رساندن میزان ایستایی زائران اربعین در مرز‌ها خبر داد و گفت: مدت زمان ایستایی در مرز‌ها به ۴ ثانیه خواهد رسید.

 سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: برای مأموریت اربعین، حضرت اباعبدالله حسین ما را انتخاب کرده و به واسطه این انتخاب باید خدا را شاکر باشیم.

وی افزود: سال گذشته با اقدامات خوبی که در فاوا و سازمان اطلاعات انجام شد، خدمت به زائران اربعین به نحوی تسهیل شد که ایستایی در مرز‌ها به ۵ ثانیه رسید و امسال با همتی که داریم، ان‌شاءالله این مدت زمان را به ۴ ثانیه خواهیم رساند.

سردار رادان از تسهیل خدمت به مشمولینی که باید به خدمت بروند ولی عاشق اباعبدالله هستند خبر داد.

در ادامه سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا، در رزمایش مأموریت اربعین حسینی (ع) گفت: اربعین یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مدارس درس مقاومت و ایستادگی است.

وی افزود: یکی از سازمان‌هایی که به‌صورت برجسته در همه مرز‌های کشور، از مبدأ تا مقصد و در سایر کشور‌ها نقش فعال برای ارائه خدمات به زائران اربعین دارند، انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

سردار شرفی تأکید کرد: برای مأموریت بزرگ اربعین، فراجا با آمادگی صددرصدی و محور اول تأمین نظم و امنیت بر اساس شاخص‌های تعیین‌شده، آمادگی کامل برای پیشگیری و مقابله با هر نوع قاچاق را دارد.

وی ادامه داد: تسهیل در عبور و مرور زائران و ایجاد بهترین شرایط برای ارائه خدمات گذرنامه‌ای برای زائران از جمله اقدامات مهم ما بوده است. با ایجاد سامانه‌های متعدد و سامانه سجاد، میزان توقف و ایستایی زائران در مرز‌ها به حداقل رسیده است.

سردار شرفی همچنین گفت: تسهیل‌گری در حوزه دیپلماتیک و هماهنگی با سایر ارگان‌ها برای ارائه خدمات بهتر به زائران انجام شده است و امیدواریم این خدمات و ایستادگی‌ها همچنان ادامه یابد.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار