حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: یقین داریم که برادر یحیی سنوار و دیگر برادرانش در جنبش حماس راه او و رهبران سابق جنبش را ادامه خواهند داد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که پس از رایزنی‌های عمیق و گسترده نهاد‌های رهبری این جنبش، تصمیم بر این شد که برادر یحیی سنوار به عنوان رئیس جدید دفتر سیاسی جنبش به جانشینی شهید اسماعیل هنیه انتخاب شود.

این جنبش افزود ضمن ابراز اطمینان به برادر "ابو ابراهیم" به عنوان رهبر خود در این مرحله حساس و شرایط پیچیده داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، از درگاه خداوند سبحان مسألت داریم او را موفق و گام‌هایش را استوار و پیروزی قاطع را نصیب ملت و آرمان فلسطین گرداند.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما در این لحظه تاریخی ضمن گرامیداشت یاد شهید اسماعیل هنیه "رحمه الله" که در مسیر جهادی خود نمونه بارزی از یک رهبر شجاع، دانا و منعطف بود، یقین داریم که برادر یحیی سنوار و دیگر برادرانش در جنبش حماس راه او و رهبران سابق جنبش را ادامه خواهند داد و میراث جهادی و مبارزاتی آنان را تا آزادسازی این سرزمین و تحقق حق بازگشت حفظ خواهند کرد.

حماس در پایان تاکید کرد: رحمت بر شهدای سرافراز ما، شفای عاجل برای مجروحان، گشایش و فرج نزدیک برای اسرای قهرمان فلسطین و پیروزی از آن ملت بزرگ و مقاومت قهرمان فلسطین است.

جهاد، پیروزی یا شهادت است

جنبش مقاومت اسلامی حماس

سه شنبه ۲ صفر ۱۴۴۶ هجری

مصادف با ۶ آگوست ۲۰۲۴ میلادی

منبع: تسنیم

برچسب ها: حماس ، یحیی السنوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار