معلم فداکار سردشتی از جانش گذشت و دانش آموزش را نجات داد.

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: در رویدادی دلخراش معلم فداکار نلاسی با از خود گذشتگی توانست جان دانش آموزش را از خطر حتمی غرق شدن در آب نجات داد اما خودش غرق شد.

حسین خضری افزود: در اقدامی فداکارانه معلم نمونه و فداکار نلاسی هنگام برگزاری اردوی دانش‌آموزان ابتدایی یکی از مدارس کلاس قرآن شهر نلاس، در منطقه پل گومان، دانش آموزی در آب رودخانه زاب می‌افتد و مرحوم "دلشاد ابوبکرزاده" مربی کلاس قرآن و معلم سابق آموزش و پرورش، برای نجات جان شاگردش خود را به امواج خروشان رودخانه زاب می‌اندازد.

وی ادامه داد: این معلم فداکار با وجود آنکه موفق به نجات شاگردش می‌شود، اما به علت خستگی زیاد و فشار آب، تن به آغوش امواج زاب می‌سپارد و جان خود را از دست می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این ارتباط اعلام کرد: بعدظهر امروز سه شنبه یک مورد غرق شدگی در نزدیکی روستای گومان به پایگاه نلاس جمعیت هلال احمر سردشت گزارش شد.

حمید محبوبی اضافه کرد: پس از اطلاع تلفنی مبنی بر غرق شدن یک فرد ۴۰ ساله در رودخانه زاب، عوامل امدادی پایگاه نلاس بلافاصله با هماهنگی مرکز عملیات EOC استان برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: اکیپ امدادی برای جستجوی غریق وارد عمل شدند و سرانجام با کمک عوامل مردمی فرد غرق شده از آب بیرون کشیده و با همکاری اورژانس اقدامات cpr بر روی غریق (احیای قلبی و ریوی ) متاسفانه بی نتیجه ماند و پیکر فرد غرق شده به مراجع ذی صلاح تحویل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.