رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زابل گفت: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی ۴، گروه‌های جهادی اداره دامپزشکی به بیش از هزار دام سبک‌وسنگین شهرستان زابل ارائه خدمات کردند.

حبیب سنچولی بیان کرد: در راستای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ و به همت گروه جهادی میثاق با ولایت اداره دامپزشکی شهرستان زابل، ویزیت و واکسیناسیون رایگان ۲۳۰ رأس دام سبک‌وسنگین و پایش بیماری آنفلوانزای طیور در محل روستای گل محمد بیک از توابع شهرستان زابل انجام شد.
 
 وی افزود: به همت گروه جهادی میثاق با ولایت، ویزیت و واکسیناسیون رایگان ۳۵۰ رأس دام سبک‌وسنگین و پایش و رصد بیماری دامی در محل روستای محمدآباد از توابع شهرستان زابل نیز صورت پذیرفت.
 
سنچولی در ادامه تصریح کرد: همچنین به همت گروه جهادی محمد رسول‌الله (ص) اداره دامپزشکی شهرستان زابل، ویزیت و واکسیناسیون رایگان ۷۰۰ رأس دام سبک‌وسنگین، پایش و رصد بیماری دامی و آموزش چهره‌به‌چهره نکات بهداشتی به دامداران در محل روستای بارانی از توابع شهرستان زابل انجام شد.
 
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی کمک به دولت و خدمت‌رسانی به محرومین است، عنوان کرد: باهدف محرومیت‌زدایی و کاهش خطرات دامی، گروه‌های جهادی اعزامی، با انجام واکسیناسیون دام‌های سبک‌وسنگین در روستاها، پایش بیماری‌ها و ارائه مشاوره، به این امر مهم پرداخته و این اقدامات تا پایان رزمایش ادامه دارد.

برچسب ها: واکسن دام ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار