در پانصد و هشتاد و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس مشکلات ۲۰ واحد تولیدی، صنعتی و بنگاه اقتصادی مطرح و مرتفع شد.

پانصد و هشتاد هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و حضور دستگاه‌های ذیربط اجرایی، مدیران عامل بانک‌ها و مدیران بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد که در آن مواردی از جمله تعیین تکلیف بدهی، دریافت تسهیلات، پیگیری مصوبه قبل و ... بررسی شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس در حاشیه این نشست گفت: در نشست کارگروه تسهیل استانی موارد ۱۷ بنگاه اقتصادی و تولیدی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه همچنین مشکلات ۳ بنگاه اقتصادی و تولیدی با فعالیت انواع آرد، تجهیزات، نفت، گاز و پتروشیمی، انواع البسه بیمارستانی و ... حل و فصل و در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی اتخاذ تصمیم شد.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به تعامل و همراهی مسئولان بر رفع سریع مشکلات واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی افزود: با توجه به هم‌افزایی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد تا از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در استان برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، همچنین ایجاد و گسترش صنایع مادر در استان استفاده کنیم.

او با تاکید بر اینکه مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است، اضافه کرد: اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را با جدیت و حساسیت در جهت حصول نتیجه مناسب پیگیری می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.