مدیر کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز برپایی نمایشگاه دائمی خودروهای تاریخی و کلاسیک را ظرفیتی خوب برای تقویت گردشگری در استان البرز عنوان کرد. 

 

 رحیم خاکی در بازدید از بزرگترین نمایشگاه دائمی خودروهای تاریخی، کلاسیک، آنتیک، سافاری، اسپرت و خاص در مهرشهر کرج که با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان استان، مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسائل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و برخی مسئولان هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری البرز انجام‌شد، گفت: قطعا اتومبیل‌های تاریخی و کلاسیک مخاطبان و علاقه مندان زیادی را به خود جلب می‌کند. 

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه اتومبیلرانی استان البرز در کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، آمادگی خود را جهت حمایت و پیگیری مسائل مربوط به خودروهای تاریخی و کلاسیک و انجام فعالیت‌های مشترک اعلام کرد.

نمایشگاه دائمی خودروهای کلاسیک البرز باعث توسعه فرهنگ صیانت از خودروهای تاریخی مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسائل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در این بازدید صیانت و نگهداری از خودروهای تاریخی و کلاسیک را بخشی از اهداف و وظایف عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای تبادل نظر و اعتمادسازی صاحبان خودروهای تاریخی، کلاسیک و آنتیک باشد تا باحضور در مجموعه و تبادل تجربیات شرایط مناسبی را برای رسیدن به این هدف فراهم آوریم.

اردشیر درویشی با تاکید بر علاقه عموم مردم به خودروهای کلاسیک افزود: برنامه‌های مرتبط با خودروهای کلاسیک و تاریخی در قالب نمایشگاه، همایش ، رالی تور گردشگری و ... همواره مورد استقبال عموم مردم در همه اقشار قرار گرفته است و این نمایشگاه زمینه‌ساز حضور مخاطبان عام و خاص خودروهای کلاسیک و تاریخی و توسعه فرهنگ نگهداری و صیانت از خودروها خواهد بود. 

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه دائمی خودروهای تاریخی، کلاسیک، آنتیک، سافاری، اسپرت و خاص می‌توانند همه روزه از ساعت ,۱۰ الی ۲۰ به محل دائمی نمایشگاه به نشانی مهرشهر، بلوار چهارباندی(شهرداری) خیابان صد و یازده، مجتمع تجاری آساسنتر، پارکینگ ۲- مراجعه فرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار