مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر ارشد حماس را یک جنایت جدی و گامی در جهت تشدید تنش‌ها در منطقه خواند.

مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه سرگئی ناریشکین امروز (سه‌شنبه) به خبرگزاری روسی ریانووستی اعلام کرد که رخداد‌های منطقه غرب آسیا بر اساس یک سناریوی بسیار خطرناک در حال پیشروی است.

وی همچنین تصریح کرد که ترور رهبر ارشد حماس اسماعیل هنیه، «یک جنایت جدی و گامی به سوی تشدید درگیری» در منطقه غرب آسیا است.

وی در خصوص اوضاع منطقه غرب آسیا پس از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران گفت «باید گفته شودکه تحولات بر اساس یک سناریوی بسیار خطرناک در حال پیشروی است».

هنیه به عنوان چهره کلیدی در مذاکرات آتش‌بس شناخته می‌شود و رژیم صهیونیستی در شرایطی اقدام به ترور رهبر ارشد حماس کرد که مذاکرات برای رسیدن به آتش‌بس در جریان بود.

علی‌رغم آن‌که رژیم صهیونیستی مسئولیت ترور هنیه را تا این لحظه برعهده نگرفته است، اما نخست‌وزیر این رژیم بنیامین نتانیاهو گفته است که «اسرائیل تمامی کسانی که علیه ما هستند را وادار خواهد کرد هزینه سنگینی بپردازند».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار