نماینده مردم لنگرود گفت: وفاق ملی به معنای فهم مشترک برای حل مسائل کشور است، لذا نباید با مبارزات جناحی کشور را به حاشیه ببریم.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره چگونگی تحقق شعار دولت چهاردهم مبنی بر ایجاد وفاق ملی اظهار کرد: وفاق ملی به این معناست که جمهوری اسلامی تعالی پیدا کند، بنابراین اگرما مسئولان نتوانیم در حل مسائل به فهم مشترکی برسیم طبیعتا مردم آسیب خواهند دید.

وی افزود: وفاق ملی به این معناست که وقتی به این نتیجه رسیدیم که یک راه منافع بیشتری را برای مردم فراهم می‌کند به آن عمل کنیم نه این که با بحث های جناحی و سیاسی کشور را به حاشیه بکشانیم اما متاسفانه بعضا دیده می‌شود که برخی در برابر نظرات مخالف خود کوتاه نمی آیند در حالی که فضای کشور محل مبارزه نیست.

لاهوتی بیان کرد: مردمی که پای صندوق های رای نیامدند با اصل نظام قهر نیستند، بلکه مشکلات اقتصادی آنها را گلایه مند کرده است و دولت چهاردهم باید با بکارگیری حداکثر توان تلاش کند تا اعتماد عمومی را جلب و آنها را نسبت به آینده امیدوار کند. 

نماینده مردم لنگرود تاکید کرد: وقتی مردم آثار مثبت اقتصادی را در زندگی خود احساس کنند آشتی و وفاق ملی بیشتری شکل خواهد گرفت که لازمه آن این است که دولت پای خود را از اقتصاد بیرون بکشد همچنین لازم است که دستگاه دیپلماسی به جز اقدامات سیاسی فعالیت خود را در عرصه رشد اقتصاد کشور پررنگ‌تر کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۱۵
Switzerland
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
سلام مدیر وصاحب کارخانه قو بتون که اتفاقا هم نام شما هم هستن و فامیلی ایشون هم لاهوتی هست نسبت به تضعیع حقوق مردم اقدام و بر عمل خود هم اصرار دارن امیدوارم این کارهای ایشون به دلگرمی هم نام بودن با شما نباشه خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه ظلم پایدار نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
بله ظلم پایدار نیست خدا خودش حق مظلوم رو از ظالم میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
شفافیت
شفافیت
شفافیت
شفافیت
شفافیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
لطفا درمورد مهار تورم وجلوگیری از افزایش قیمت ها هم نظارت ورسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
سخنگوی دولت جدید در مجلس!!!!!
Finland
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
خواهشمند است به شرایط و اختلاسهای دانشگاه علوم پزشکی قزوین رسیدگی فرمایید.
جمعی از پرسنل
Finland
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
نهادهای نظارتی چه میکنند؟
Finland
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
بدلیل ضعف مدیریت دانشگاه در حال فروپاشی است.
دزدها مشغول دزدی
عقده از ها مشغول تسویه حساب‌های شخصی
شتر با پالانش گم میشه
ایر آهن های بیمارستان از گاوداري شون سر در میاره
جمعی از بهورزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
مشارکت جمعی مردم ( سازمان مردم نهاد، فرهیختگان ) + همکاری بین بخشی ( دولتی ،سازمان ،)+ نیاز سنجی ( اقدامات کارشناسی) = مدیریت روستایی ، شهری استانی ، کشوری ، جهانی
آخرین اخبار