نماینده مردم یزد گفت: دولت برای ایجاد وفاق ملی کابینه‌ای متشکل از افراد دلسوز بدون در نظر گیری مسائل سیاسی تشکیل دهد.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به چگونگی تحقق شعار دولت مبنی بر وفاق ملی اظهار کرد: رئیس جمهور برای تحقق این شعار خود باید به دور از نگاه‌های سیاسی و جناحی افرادی را برای کابینه خود انتخاب کند که اولاً دلسوز نظام و انقلاب باشند ثانیاً افرادی باشند که در کار خود خبره باشند.

وی با بیان اینکه دولتی که مبنای ملی داشته باشد مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب از همه ظرفیتهای کشور خصوصا منابع انسانی و مدیران زبده فارغ از نگاه جناحی بهره می‌گیرد، ادامه داد: یکی از شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور استفاده از نخبگان و کارشناسان برای حل مشکلات بود که امیدواریم این شعار را در عمل شاهد باشیم.

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز مشکل اصلی کشور بحث اقتصاد و معیشت مردم است، عنوان کرد: برای حل این مشکلات باید به دور از نگرش‌های سیاسی فردی به عنوان وزیر اقتصاد و یا افرادی برای تیم اقتصادی انتخاب شوند که اولا مشکلات را به خوبی بشناسند و دوماً برای آن راه حل داشته باشند.

 جوکار اظهار کرد: رئیس جمهور باید برای تحقق شعار دولت خود از تمامی ظرفیتهای کشور در راستای حل مشکلات مردم استفاده کند و با توجه به این که اولویت اول کشور مسائل اقتصادی است باید با استفاده از نگاه ملی و بدون در نظر گیری مسائل سیاسی معضلات حل و فصل شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار