استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های این استان فردا ۱۰ صبح و فعالیت در روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه جاری تعطیل شد.

استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های این استان فردا (چهارشنبه) ۱۰ صبح و فعالیت در روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه جاری تعطیل شد.

در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با افزایش مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان(به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۰ و در روز پنجشنبه تعطیل است.

در ادامه اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های مذکور فردا ( چهارشنبه) با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط تعیین می‌شود و شعب منتخب استان مرکزی در روز پنجشنبه فعال است.

در این اطلاعیه گفته شده است: ️پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این اطلاعیه اضافه کرده است: فعالیت کلاس‌های کلیه مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز در روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه جاری تعطیل است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را پیش‌بینی کنند و از عموم مشترکین برق انتظار است، همراهی لازم را به‌ منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.