رئیس‌جمهور با تبریک پیروزی نیکلاس مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا و اعلام همبستگی با مردم این کشور، هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا را محکوم کرد.

مسعود پزشکیان در تماس تلفنی با نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا با تبریک پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری و اعلام همبستگی با ملت مبارز و انقلابی این کشور، هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا را محکوم کرد.

رئیس‌جمهور با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های همه‌جانبه از جمله ارتقای مبادلات و همکاری‌های اقتصادی و تجاری با ونزوئلا و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشور، بر اهمیت اجرای کامل و سریع همه توافقات انجام شده میان دو کشور تاکید کرد.

نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا نیز با تشکر از تماس تبریک روحیه‌بخش پزشکیان، بر علاقمندی و آمادگی کشورش برای توسعه هر چه بیشتر همکاری‌ها با جمهوری اسلامی ایران تاکید و تصریح کرد: جهش در همکاری‌ها مسیری برای دستیابی به پیشرفت، رفاه و سعادت برای هر دو کشور است.

رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین بروز برخی ناآرامی‌ها در این کشور پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را توطئه‌ای صهیونیستی با همکاری آمریکا و برخی کشور‌های غربی و با هدف به نابودی کشاندن کشور‌های مستقل دانست و افزود: ما بار دیگر در مقابل چنین توطئه‌هایی مقاومت و ایستادگی خواهیم کرد و بی‌تردید پیروز خواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار