نظامیان صهیونیست تاکنون اجساد بیش از ۲ هزار فلسطینی را از آرامستان‌های غزه ربوده‌اند.

رژیم صهیونیستی نه تنها در توحش خود در غزه اقدام به بمباران گسترده مناطق مسکونی و نسل کشی غیرنظامیان می‌کند بلکه در این جنگ حتی به اجساد فلسطینیان نیز رحم نکرده و با نبش قبر، شمار زیادی از اجساد غیرنظامیان را ربوده است. 

به گزارش الجزیره، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به نبش ۲ هزار قبر در آرامستان‌های غزه کرده و اجساد را ربوده است. برخی از این اجساد در حالی که به آنها بی حرمتی شده بود به غزه بازگردانده شدند. 

در این بیانیه آمده است: از ۳۰۴ روزی که از جنگ غزه می‌گذرد، اشغالگران اقدام به ربودن بیش از ۲ هزار جسد غیرنظامیان از آرامگاه‌ها کرده اند. نظامیان رژیم صهیونیستی با بولدوزر و خودرو‌های نظامی آرامستان‌ها را ویران کرده و اجساد را از درون قبر‌ها بیرون می‌کشند. این موضوع آشکارا نقض قوانین بین المللی و بشردوستانه است. 

در ادامه این بیانیه آمده است: نظامیان اشغالگر صهیونیست به اجساد شهدای ما بی حرمتی می‌کنند. نظامیان صهیونیست اجساد ۸۹ تن از شهدای ما را پس از نبش قبر، مثله کرده، و به صورت اسکلت یا اندام‌های تکه تکه شده به خانواده‌های آنها پس داده‌اند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار