همزمان با به صدا درآمدن آژیر‌های هشدار در چند نقطه از شمال اراضی اشغالی، انفجار یک پهپاد در الجلیل علیا موجب زخمی شدن ۲ نظامی صهیونیست شد.

به گزارش خبرگزاری قدس الاخباریه، آژیر خطر در چندین منطقه از الجلیل علیا از ترس نفوذ پهپاد در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است. رسانه‌های عبری در ابتدا از به صدا در آمدن آژیر هشدار در ۵ منطقه الجلیل علیا خبر دادند که با تشدید شدن اوضاع به ۸ منطقه افزایش یافته است.

 رسانه های صهیونیستی اعلام کردند گزارش های اولیه از زخمی شدن دو صهیونیست و وقوع آتش سوزی ناشی از انفجار پهپاد در منطقه آیلت حشاهر در الجلیل علیا خبر می دهند‌. تصاویری نیز از لحظه انفجار و سقوط پهپاد در الجلیل علیا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به اذعان رسانه های عبری زبان، موشکی که گنبد آهنین برای مقابله با این پهپاد شلیک کرده، بدون برخورد به پهپاد به زمین اصابت کرد و خود موجب بروز خساراتی شده است.

وب سایت العهد به نقل از منابع عبری اعلام کرد: این پهپاد بدون اینکه رهگیری شود به محل حضور نظامیان تیپ گولانی  در پایگاهی نظامی در الجلیل علیا رسیده است و انفجار آن موجب زخمی شدن دو نظامی این تیپ و وقوع آتش سوزی در این پایگاه نظامی شده است که شکست بزرگی برای صهیونیست هاست.

همچنین گزارش هایی از حمله راکتی و موشکی از جنوب لبنان به الجلیل علیا منتشر شده است و پایگاه اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی در پیامی اعلام کرد حزب الله در پاسخ به حمله ای که به جنوب لبنان شد، حملات نیمه شب خود را تشدید کرده است.

در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه حولا در جنوب لبنان در ساعات پایانی دیشب یک شنبه، دو نیروی حزب الله لبنان به شهادت رسیدند.

بیانیه حماس درباره حمله پهپادی به الجلیل علیا

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه ای اعلام کرد: در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاعانه آنان، و در پاسخ به تجاوزگری ها و ترورهای رژیم صهیونیستی در شهرک های بازوریه و دیرسریان و حولا، نیروهای مقاومت امروز دوشنبه حمله ای هوایی با پهپادهای انفجاری به مقر فرماندهی یگان  ۹۱ در پایگاه آیلت انجام و محل استقرار افسران و  سربازان صهیونیست را به صورت مستقیم هدف قرار دادند که تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشت.

برچسب ها: اراضی اشغالی ، پهپاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
الله اکبر خدا قوت شیر بچه های حیدر کرار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
الحمدلله رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
دلیل افزایش بیش از حد قیمت نان چیه لطفا رسیدگی کنید
Canada
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
چرا قیمت نان بالا رفته؟ آیا دولت اجازه گران شدن نان را داده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
فقط ۲ نفر زخمی شدن؟
آخرین اخبار