تأمین منابع مالی راه آهن، به خوبی پیگیری شده تا این اعتبار را از بودجه عمومی کشور مجزا کنیم و اکنون شاهد فعال بودن کارگاه‌ها در قطعات مختلف هستیم.

استاندار در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان گفت: تأمین منابع مالی راه آهن، به خوبی پیگیری شده تا این اعتبار را از بودجه عمومی کشور مجزا کنیم و اکنون شاهد فعال بودن کارگاه‌ها در قطعات مختلف هستیم.

قناعت افزود: در آخرین دیدار اعضای دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب، انتقال آب از دریای عمان به عنوان یک اقدام بزرگ مورد توجه قرار گرفت وامید است اجرای آن با همین روند ادامه داشته باشد. وی با عنوان اینکه تداوم روند توسعه استان نیازمند پیگیری‌های لازم از سوی مدیران است گفت: حضور هلدینگ‌های بزرگ در استان و جذب سرمایه گذاران خارجی رشد قابل قبولی داشته است.

استاندار همچنین با اشاره به برگزاری پنج انتخابات در مدت زمان چهار ماه افزود: با توجه به استفاده فرمانداران از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و فضای همدلی هیچگونه مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم. آقای قناعت افزود: خراسان جنوبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه دوم مشارکت و در انتخابات ریاست جمهوری رتبه اول را کسب کرد که نشان از انقلابی بودن مردم استان دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.