سرپرست شرکت زغال سنگ پروده طبس گفت: برنامه‌های توسعه و چشم‌انداز در افق سال ۱۴۰۷، افزایش تولید ملی کنسانتره زغال سنگ به میزان ۲ میلیون تن در سال است.

اسماعیل زمانی در بازدید نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از این معادن ضمن تشریح فعالیت‌های شرکت، به برنامه‌های توسعه و چشم‌انداز این مجموعه معدنی در افق سال ۱۴۰۷ برای افزایش تولید ملی کنسانتره زغال سنگ به میزان ۲ میلیون تن در سال اشاره کرد.

وی افزود: با حمایت بخش دولتی در خصوص حل چالش‌های این صنعت و در اختیار گذاشتن بلوک‌های جدید در پهنه زغالی طبس، تولید کنسانتره در ایران به بیش از این مقدار قابل افزایش خواهد بود و کشور از واردات این ماده معدنی بی‌نیاز و باعث صرفه جویی ارزی خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی از فعالیت‌های معدنکاری بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور بازدید کرد و شرکت زغال سنگ پروده طبس را به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان معرفی کرد.

 محمد نصیری افزود: با برطرف کردن مشکلات صنعت زغال سنگ کشور و افزایش تولید ملی این ماده معدنی در پهنه زغالی طبس، شاهد توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان طبس باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس دوازدهم و هیأت همراه با حضور در سایت معدن شرکت زغال سنگ پروده طبس، از فعالیت‌های معدنکاری بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور بازدید و از نزدیک درجریان استخراج زغال سنگ خام و تولید کنسانتره در کارخانه زغالشویی و همچنین میزان پیشرفت طرح توسعه بلوک ۶ پروده ۴ قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.