مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران در رابطه با روند آماده‌سازی ورزشگاه تختی توضیحاتی داد.

علی جوادی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه تختی اظهار داشت: ورزشگاه تختی هیچ اعتباری برای بازسازی ندارد و بدون هیچ گونه اعتباری تا ۹۵ درصد از این ورزشگاه را برای برگزاری از مسابقات آماده کرده‌ایم در صورتی که مصوبات جلسه استانداردسازی ورزشگاه‌ها که ۳ هفته پیش به تصویب رسید انجام شود، مراحل باقی مانده برای بازسازی این ورزشگاه انجام می‌شود، هرچه قدر این مصوبات دیرتر به انجام برسد، روند آماده سازی نیز به تعویق خواهد افتاد.

او ادامه داد: تهران در خصوص استفاده از فضای ورزشی استان کم برخورداری است و وزیر ورزش و جوانان بابت همین موضوع دستور ساخت یک ورزشگاه جدید را داده بودند. ما در دی ماه سال گذشته از فرماندار و شهردار شهر قدس خواهش کردیم که ورزشگاه شهر قدس برای جایگزینی آماده شود. ورزشگاه شهر قدس به شهرداری این شهر مربوط می‌شود و دست دوستان برای تخصیص اعتبار جهت بازسازی آن باز بود، اما ما وابسته به دولت هستیم و هیچ اعتباری بابت بازسازی ورزشگاه تختی به ما اختصاص داده نشد.

جوادی تصریح کرد: ما بدهی زیادی به پیمانکاران داریم، اما روند بازسازی را متوقف نکردیم. وضعیت چمن ورزشگاه تختی زیاد مطلوب نیست و دوستان شبانه روز در حال کار هستند. ما تابع دستورات شورای تأمین استان هستیم و در رابطه با حضور بانوان هوادار و … هر تصمیمی بگیرند انجام خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار