رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: رسانه‌ها با انتقاد سازنده و انتشار اخبار سریع و صحیح به مردم، نقش ارزشمندی در تنویر افکار عمومی دارند.

 سید مهدی هاشمی باجگانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در آستانه روز خبرنگار گفت: ارتباط بین رسانه‌ها و مجموعه علوم پزشکی یزد، فرصت مغتنمی است تا زمینه افزایش سواد سلامت مردم فراهم شود.

وی اظهار داشت: با توجه به ماهیت حوزه بهداشت و درمان، و چالش‌های آن، همراهی رسانه‌ها و انتقاد سازنده، می‌تواند راهگشای حل مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم باشد.

هاشمی خاطر نشان کرد: میزان خطای پزشکی و نارضایتی از عملکرد کادر درمان در استان یزد، از متوسط کشوری کمتری است و خوشنامی جامعه سلامت، وجدان کاری و توانمندی فعالان این عرصه، یزد را به مامنی برای بیماران از استان‌های همجوار تبدیل کرده و انتظار ما از رسانه ها، انتقال دستاورد‌های این حوزه به مردم و شناساندن ظرفیت‌های درمانی یزد به مخاطبان است.

هاشمی باجگانی ادامه داد: رسانه‌ها باید از انتشار مواردی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی می‌شود خودداری کنند چرا که اعتماد ایجاد شده به جامعه سلامت استان، بسیار ارزشمند است و ما به عنوان حافظان سلامت مردم، به همراهی رسانه‌ها نیازمندیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار