استاندار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به ایلام با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شوند ، گفت: اربعین حسینی محور توسعه استان ایلام است.

حسن بهرام نیا روز دوشنبه در آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی مهران با حضور وزیر کشور اظهار کرد: طی ۲ هفته اخیر، پروژه‌هایی از مصوبات سفر شهید رئیسی به ایلام، با ارزش بیش از پنج هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شوند.

وی فزود: طی ۲ هفته اخیر، استخر دانش آموزی ایلام با ۵۳۰ میلیارد ریال، مدرسه هوشمند و سبز ایوان با ۳۵۰ میلیارد ریال و سالن بین‌المللی فرودگاه ایلام با یک هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال افتتاح و استخر مهران با۳۲۰ میلیارد ریال، تصفیه خانه آب آشامیدنی شهر ایوان با یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال و درمانگاه تامین اجتماعی مهران با ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار ایلام تصریح کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی، پروژه آبرسانی و تصفیه‌خانه شهرستان ملکشاهی و کارخانه کاغذ سنگی شباب نیز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

بهرام‌نیا با اشاره به زیر پوشش قرار گرفتن پنج هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان از محل سامانه گرمسیری، خاطرنشان کرد: تونل کبیرکوه یکی از طولانی‌ترین تونل‌های کشور است که در اربعین امسال به صورت اضطراری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

استاندار ایلام اربعین را محور توسعه و حرکت رو به جلوی استان ایلام برشمرد و خاطرنشان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، زیرساخت‌ها برای حضور مردم برای تشرف به عتبات عالیات از مرز مهران فراهم شده و بیش از ۹۰ درصد این زیرساخت‌ها در دولت سیزدهم محقق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.