استاندار ایلام با بیان اینکه حضور جوانان و رأی اولی‌ها در شعب اخذ رای موجب شورانگیزی در شعب اخذ رأی شده است، گفت: مشارکت مردم در انتخابات، سرمایه بزرگ برای نظام در حوزه‌های مختلف است.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام با حضور در شعبه اخذ رأی در مدرسه آقا حسین‌بن علی (ع) شهر ایلام اظهار کرد: هر برگه رأی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود در واقع عزتمندی و اقتدار ایران و پشتوانه‌ای قوی انقلاب و نظام است.

وی افزود: مردم ایلام دارای پیشینه‌هایی، چون مقاومت ایثار در دفاع مقدس و اربعین هستند و همواره در تمام مناسبت‌های سیاسی نظیر انتخابات حضوری پرشور و حداکثری داشته اند.

بهرام‌نیا ادامه داد: مردم ایلام باتوجه به عقبه افتخارآمیز خود، امروز هم با حضور گسترده در شعب اخذ رأی بار دیگر حماسه‌آفرین خواهند شد.

وی با اشاره به صفوف طولانی رأی اولی‌ها و جوانان یادآور شد: این قشر تاثیرگذار در واقع پیشران جامعه هستند و حضور آنها همواره باعث تحول و شورانگیزی و نشاط در جامعه می‌شود.

استاندار ایلام از مردم خواست حضور در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند و در اسرع وقت رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

وی اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در شعب اخذ رای برای انتخاب یک رئیس جمهور کارکرد‌های داخلی و خارجی دارد و قدرت دیپلماسی و دموکراسی دینی ایران در جهان را نشان می‌دهد.

برچسب ها: انتخابات ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.