فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته، ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان به ویژه جوانان این شهرستان در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بر اساس زمان‌بندی انجام‌گرفته بیش از هزار و ۴۶۱ نفر از این زائران به مناطق عملیاتی در سطح استان و مابقی نیز به سایر نقاط عملیاتی کشور در دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این کاروان‌های راهیان نور در بازه زمانی ۱۱ مردادماه تا ۳۰ شهریور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، اضافه کرد: این کاروان‌ها ضمن بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب از مراکز تولیدی و صنعتی نیز بازدید خواهند کرد.

وی ادامه داد: در طول سفر نیز بسته‌های فرهنگی شامل کتاب، سی دی آموزشی، مهر، جانماز و چفیه در بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به برگزاری جلسه ستاد شهرستانی اردو‌های راهیان نور به ریاست فرمانداری اظهار کرد: در این جلسه نیز تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر اردو‌های راهیان نوز با همکاری ادارات مختلف شهرستانی اندیشیده شده است.

سرهنگ پیری با تأکید بر اینکه اردو‌های راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی است، اظهار کرد: در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باید جهاد تبیین در دستور کار باشد و راهیان نور نیز فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت زمینه‌ای برای جهاد تبیین و آشنایی با رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشرفت‌های کشور است، تصریح کرد: امروز دشمن جنگ ترکیبی و نرم را در اولویت خود قرار داده و از این طریق می‌خواهد اذهان و افکار را مدیریت کرده و به اهداف خود دست یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تأکید بر اینکه باید از دفاع مقدس درس و الگو بگیریم، تصریح کرد: امروز نیز همه وظیفه داریم با الگوگیری از دفاع مقدس بر سر آرمان‌های خود که حاصل خون بهترین جوانان این مرزوبوم است، پایدار ایستاده و از آنها پاسداری کنیم.

میاندوآب با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت نیز جزو یکی از مناطق جنگی شمالغرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بود؛ این شهرستان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.