مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ۱۰۰ هزار زائر امسال از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و یادمان‌ها در استان بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار عزت‌الله ابراهیمی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به بازدید ۱۰۰ هزار زائر از مناطق عملیاتی گفت: ۷۹ هزار نفر از این زائران از شهروندان خود استان و بقیه زائرانی از ۱۳ استان دیگر کشور بودند.

وی با بیان اینکه ۳۶ هزار و ۶۰۰ نفر از از زائران و شهروندان نیز از رزمایش رزمی بصیرتی در آذربایجان غربی بازدید کرده اند، ادامه داد: این رزمایش فرهنگی و بصیرتی از استقبال عمومی بسیار خوبی برخوردار بوده و مورد توجه اقشار مختلف نیز قرار گرفته است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در موضوع راهیان نور غرب هم ۴۰۰ نفر اعزام زائر انجام شد و حدود ۷۰۰ نفر نیز به کرمان برای تجدید میثاق به مزار شهید سلیمانی رهسپار شدند.

سرهنگ ابراهیمی اظهار کرد: امسال اردو‌های راهیان نور جنوب به علت مصادف شدن زمان سفر‌ها با ماه مبارک رمضان از نیمه دوم بهمن ماه شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۵۰ نفراز اقشار مختلف طلاب، فرهنگیان و بسیج دانش آموزی آذربایجان‌غربی نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، گفت: اوج برنامه‌های اعزام از ۱۵ بهمن تا ۲۰ اسفند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.