سه والیبالیست دیگر به گیتی‌پسند اصفهان پیوستند.

بنابر اعلام باشگاه  فرهنگی ورزشی گیتی پسند  ،امروز یکشنبه پژمان رضوانی پاسور فصل گذشته این تیم اصفهانی قرارداد خود را تمدید کرد و علی ابراهیمی و هادی شورکاوی نیز قرارداد خود را به امضا رساندند و به جمع شاگردان سعید عقیلی برای حضور در لیگ برتر والیبال فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ پیوستند.

ابراهیمی سابقه حضور در تیم‌های مقاومت تهران، رعد پدافند، سپاهان، فرش حداد و سرو قامتان همدان را در کارنامه خود دارد.

شورکاوی که فصل پیش بازیکن پاس گرگان بود با قد ۲ متر و هفت سانتی متر در پست سرعتی زن فعالیت می‌کند و سابقه حضور در تیم‌های سایپا و شهرداری ارومیه را دارد.

رضوانی نیز که فصل گذشته پاسور گیتی پسند‌ها بود و عملکرد خوبی در پست خود داشت سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، راه و ترابری و شهروند اراک را در کارنامه دارد.

پیش از این، سعید عقیلی سرمربی، سعید سلیمی مدیر و همچنین محمد (هومن) باقری کاپیتان و پاسور فصل گذشته تیم گیتی پسند در سمت‌های خود برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ابقا شده بودند.

همچنین موسی سخاوی لیبرو فصل گذشته چادرملو اردکان، عرفان جلالی‌نژاد قدرتی‌زن سابق پاس گرگان، شایان سپهری فرد سرعتی زن فولاد سیرجان و بنیامین ایگدری پشت خط زن سابق پاس گرگان و امیرحسین خانی، علیرضا مباشری، مهدی بیاتی و امیرعلی دولتی چهار ملی‌پوش تیم‌های ملی بزرگسالان و امید ایران نیز به این تیم اضافه شده بودند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار