جهانگیر گفت: حادثه دردناک شهادت اسماعیل هنیه، مرد سیاست و مقاومت، قلب انسان­‌های آزادیخواه و حق­‌طلب دنیا را به درد آورده است.

اصغر جهانگیر در نشست شورای مدیران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، این اقدام تروریستی را نشانه ضعف و ترس رژیم صهیونیستی در مقابل مردان واقعی سیاست و مقاومت و همچنین وحشت از حمایت ملت ایران از محور مقاومت دانست.

معاون اجتماعی و سخنگوی قوه قضاییه گفت: هر انسان آزادی­خواه در جهان که حس انسان­دوستی و حق­‌طلبی و آزادی داشته باشد باید در جهت کوبیدن آخرین میخ بر تابوت رژیم جعلی و کودک‌کش تلاش کند و این تلاش منجر به این شود که این غده سرطانی از جامعه جهانی محو شود و از بین برود.

دبیر شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم کشور در ادامه افزود: شهادت اسماعیل هنیه درخت مقاومت را آبیاری کرد و رزمندگان مقاومت، مصمم‌­تر به دفاع از اسلام و سرزمین خود خواهند پرداخت و اطمینان داریم که فرزندان غیور حزب‌­الله در سراسر دنیا هر کدامشان برای انتقام سخت، یک هنیه خواهند شد. 

معاون رئیس قوه قضاییه، اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را محدود و معطوف به مردان مقاومت ندانست و گفت: مردان مقاومت، سیاست و علم و فناوری همواره هدف ترور‌های وحشیانه و بزدلانه این رژیم بوده­‌اند که ترور شهدای علمی همچون شهید فخری­‌زاده و دیگر دانشمندان ما نمونه­‌ای از آن است.

جهانگیر ضمن تسلیت به همه آزادی­خواهان جهان گفت: رژیم صهیونیستی نادانسته با اقدامات تروریستی خود و کشتار وحشیانه زنان و کودکان مظلوم غزه، بر تقویت آزادی‌­خواهی و مقاومت مسلمانان افزوده است و روزبه‌روز خود را به نابودی نزدیک می­‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار