مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۳۰ کیلومتر از محور‌های منتهی به مکان‌های گردشگری استان با اعتبار ۵۴۰ میلیارد ریالی روکش آسفالت شده است.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه ویژه مجموعه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان به بهبود کیفیت محور‌های منتهی به مناطق گردشگری استان اجرای روکش آسفالت با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در محور روستای سیر طی امسال از جمله اقدامات راهداری بوده که با اتمام عملیات آسفالت پیگیری‌های لازم برای انجام عملیات خط کشی و نصب تابلو و علایم در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در راه روستایی حسنلوی نقده نیز به عنوان منطقه نمونه گردشگری شهرستان نقده روکش آسفالت به طول ۳.۵ کیلومتر، شانه سازی و خط کشی صورت گرفته و همچنین ایمن‌سازی نقاط پرحادثه نیز با استفاده از تابلو گذاری‌های انجام شده در دستور کار بوده که اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای ۶ کیلومتر روکش آسفالت با اعتبار ۱۶۰ میلیاردریال در محور تکاب به تخت سلیمان به عنوان دیگر اقدامات اداره کل اظهار کرد: پاکسازی و ایمن سازی نقاط حادثه‌خیز، لکه گیری و ایمن‌سازی، نصب تابلو و علایم به تعداد ۸۵ عدد، پاکسازی و نخاله برداری مبادی ورودی به میزان هزار و ۳۰۰ مترمکعب، رنگ‌آمیزی و آشکار‌سازی سرعت‌گاه‌ها به تعداد ۶ عدد و احصا و رفع تجاوز به حریم به تعداد چهار مورد از جمله اقدامات انجام شده است.

دست‌نشان ادامه داد: روکش آسفالت به طول ۱.۳ کیلومتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی در محور روستای خورخورا به همت آباد، راه آبگرم ایستی سو و همچنین اتمام احداث ۲ دستگاه پل و یک دهنه ۲ متری و یک دستگاه آبروی لوله‌ای ۱۲۰سانتی متری از اقدامات انجام شده در محور آبگرم است.

وی گفت: اجرای ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال در محور ارومیه - بند - راژان، روکش آسفالت به طول ۲.۵ کیلومتر و با اعتبار چهل میلیاردریال در محور آبشار شلماش و روکش آسفالت به طول ۱.۱ کیلومتر و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در محور گلمرز از جمله این اقدامات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.