اجرای طرح احداث و بهینه سازی ۲۸۴ ایستگاه توزیع برق در استان سمنان

️معاون شرکت تـوزیع بـرق استان سمنان گفت: امسال ۲۸۴ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در استان سمنان احداث و بهسازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضا علی اصغری ️معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت تـوزیع بـرق استان سمنان با بیان این که به منظور تغـذیه بـرق مشتـرکان جـدید، ۱۲۳ ایستگاه هـوائی و سه دستگـاه پست زمینی اجرا و بهره بـرداری شده گفت: طرح بهینـه سازی ۱۵۸ دستگاه پسـت هـوائی و زمینـی توزیع بـرق در راستای استمرار خدمات دهی به مشترکان، اجرائی شده است.

او با بیان این که عملیات توسعه ۳۳ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط هـوائی و زمینی در راستای خدمات دهی به متقاضیان، از جملـه اقـدامات واحد‌های اجرائی این شـرکت است افزود: برای پـایداری خطـوط بـرق رسانی، عملیات اصلاح ۱۰ هزار و ۸۸۰ متر خطـوط ۲۰ کیلـوولت هـوائی و زمینـی، از دیگـر فعـالیت‌های صـورت گـرفته مدیریـت‌های توزیع برق شهرستان‌های استان به شمار می‌رود.

️علی اصغری با عنـوان این که ۹۶۰ دستگـاه سرچـراغ جدیـد در سـامـانه روشنـائی معـابر استـان نصـب و یا بهسازی گردیده خاطرنشان کرد: به منظور اجرا و بهره برداری از طرح‌های ذکر شده، مبلغ ۲۹۹ میلیارد و ۸۸۸ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.