در جلسه‌ای مسائل شهرک صنعتی کلوچه خالصه شهرستان میانه از جمله مشکل ناترازی برق در این شهرک بررسی شد.

 فرماندار میانه مشکل اصلی شهرک کلوچه خالصه را کمبود برق عنوان کرد و گفت: شهرستان میانه از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بزرگ بومی بسیاری برخوردار است که متاسفانه به دلیل مشکلات زیرساختی مانند برق شهرک صنعتی مجبور به سرمایه گذاری در شهرستان‌ها و استان‌های دیگر شده اند.

هنربر با بیان اینکه شهرستان میانه با اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه احداث نیروگاه خورشیدی برای تامین برق و رفع مشکلات کمبود نیروی برق شهرک صنعتی افزود: امیدواریم با این کار شاهد مهاجرت معکوس سرمایه گذاران بومی و جذب سرمایه گذار غیربومی برای حل مشکلات تولید و اشتغال شهرستان میانه باشیم.

وی تاکید کرد: اکنون با وجود ناترازی‌های حوزه برق قطعی‌های برق خسارت‌های کلانی به تولیدکنندگان می‌زند که بهتر بود قبل از توسعه شهرک ها زیرساخت‌ها فراهم می‌شد.

 اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه رفع مشکلات تولیدکنندگان شهرستان به صورت مقطعی و مسکن گونه را غیرقابل قبول عنوان کرد و گفت: شرکت توزیع برق استان وعده داده بود تا در اردیبهشت ماه امسال برق شهرک صنعتی کلوچه خالصه را با نصب پست برق رفع نماید اما اکنون اواسط مرداد است و خبری از انجام این وعده نیست و این شرکت موظف به پاسخگویی نسبت به این ترک فعل است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان نیز در این جلسه با اذعان به ناترازی انرژی و مشکلات ناشی از قطعی برق در صنایع و تولیدی‌ها گفت: متاسفانه تنها کمک ما به تولیدی‌ها در قبال این ناترازی این بوده که قطعی‌ها ناگهانی نباشد تا منجر به بروز خسارت به واحد‌ها نشود.

 فیض زاده احداث نیروگاه خورشیدی را راه حل مشکلات برق شهرک‌های صنعتی دانست و افزود: بر این اساس قرار است ۵ شهرک خورشیدی در سطح استان احداث شود که یکی از آنها در شهرستان میانه احداث خواهد شد.

برچسب ها: شهرک صنعتی ، قطعی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.