رئیس پلیس راه گیلان از جان باختن ۳ تن و مجروحیت یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با دیوار پل پاشاکی در محور سنگر به سیاهکل خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: ساعت ۲۲:۳۰ دیشب در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور سنگر به سیاهکل محدوده پل پاشاکی، مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه نیسان در حال تردد از محور سنگر به سیاهکل به دیواره پل پاشاکی برخورد کرد و پس از منحرف شدن به یک دستگاه سواری پژو خورده و در نهایت سواری پژو از مسیر حرکتی خود خارج شده و در مسیر خلاف جهت با یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: در این حادثه راننده سواری پژو ۴۱ ساله و نوجوان ۱۵ ساله سرنشین این خودرو در محل حادثه فوت و ۲ نفر دیگر از سرنشینان این خودروی سواری دختری ۱۳ ساله و پسری ۹ ساله به شدت مجروح و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند. 

به گفته سرهنگ صفاری، متأسفانه با توجه به شدت تصادف پسر ۹ ساله پس از انتقال به بیمارستان جان سپرد.

او علت وقوع این حادثه را توجه نداشتن به جلو از سوی راننده نیسان اعلام کرد و گفت: رانندگان می‌توانند با رعایت سرعت مجاز، فاصله ایمن، توجه به جلو، استفاده نکردن از تلفن همراه، پرهیز از خوردن و آشامیدن، اجتناب از ترمز ناگهانی و گردش و تغییر مسیر ناگهانی از بروز حادثه جلوگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.