معاون دادگستری گیلان اتوبان سنگر به سیاهکل را بسیار مرگبار توصیف کرد و گفت: سالانه تعداد زیادی از شهروندان در این اتوبان دچار سانحه می‌شوند.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به بازدید رئیس کل دادگستری استان به همراه مسئولان قضایی سیاهکل و مدیران اجرایی از اتوبان سنگر به سیاهکل گفت: سالانه تعداد زیادی از شهروندان در این اتوبان دچار سانحه می‌شوند.

او وضعیت این اتوبان که شرق و غرب استان گیلان را به هم متصل می‌کند را بسیار خطرناک و مرگبار توصیف کرد.

معاون دادگستری گیلان از صدور دستورات لازم رئیس کل دادگستری گیلان در راستای جداسازی مسیرها، کاهش سرعت، روشنایی اتوبان و نصب دوربین به مسئولان متولی خبر داد.

رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی هم پیش از این گفته بود: مسیر اصلی سنگر – سراوان - سیاهکل از اتوبان تبدیل به جاده ۴ بانده شد و تمام زیر گذر و روگذر آن حذف شد.

به گفته او، این مسیر به دلیل تصادفات زیاد به «اتوبان مرگ» شهرت دارد.


بیشتر بخوانید


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان همچنین به اهمیت کمربندی خیام در کاهش ترافیک شهری و تأمین آرامش شهروندان اشاره و تصریح کرد: مشکلات تأمین مصالح این طرح به زودی مرتفع می‌شود.

به گفته آقایی، دستگاه‌های متولی از جمله بنیاد مسکن، مسکن و شهرسازی و سایر بخش‌های خصوصی که در این راستا فعالیت می‌کنند باید در راستای تسریع در این پروژه همت کرده تا خسارت‌های بیشتری به مردم وارد نشود.

وضعیت اتوبان سنگر به سیاهکل بسیار خطرناک است

شهرستان سیاهکل در ۴۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.