فرماندار یزدگفت : حذف نسیه فروشی و جلوگیری از به کارگیری اتباع بیگانه افزایش رضایت مردمی در بازار میوه و تره بار را به دنبال دارد.

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه ساماندهی بازار میوه و تره‌بار، بر لزوم برخورد قاطع با واحد‌های بدون مجوز و ارتقای کیفیت خدمات در این صنف تأکید کرد. 

وی همچنین بر ضرورت حذف نسیه فروشی در میادین میوه و تره بار و جلوگیری از به کارگیری اتباع بیگانه به عنوان عوامل موثر در کاهش قیمت و افزایش رضایت مردمی تأکید کرد. 

فرماندار یزد در این جلسه با اشاره به مشکلات موجود در بازار میوه و تره‌بار، از جمله وجود واحد‌های بدون مجوز و نسیه فروشی در میادین، بر ضرورت هماهنگی بین بخشی برای حل این مشکلات تأکید و بر نقش مهم اتاق اصناف در همکاری برای ساماندهی این بازار اشاره کرد. 

پاکدل، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز در این جلسه به اهمیت ارتقای کیفیت خدمات در بازار میوه و تره‌بار اشاره کرد و بر لزوم نظارت دقیق بر پروانه کسب واحد‌های صنفی تأکید کرد. 

آسایش، رئیس اتاق اصناف یزد نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار و سایر مسئولین، بر آمادگی کامل اتاق اصناف برای همکاری در اجرای طرح‌های ساماندهی بازار تأکید کرد. 
در این جلسه، تصمیماتی برای اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای ساماندهی بازار میوه و تره‌بار اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار