معاون آماد و پشتیبانی فراجا گفت: آمادگی کامل برای پشتیبانی شایسته در عملیات بزرگ اربعین حسینی (ع) و ارائه خدمات مناسب وجود دارد.

 سردار رضا فریبا در جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع)، گفت: معاونت آماد و پشتیبانی فراجا همچون سالیانه گذشته نهایت آمادگی کامل برای پشتیبانی از رده‌های درگیر در رزمایش بزرگ اربعین حسینی (ع) را دارد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معاونت آماد و پشتیبانی فراجا در اربعین حسینی (ع) ارائه خدمات مناسب به کارکنان درگیر در مأموریت و زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: این معاونت پس از پایان مأموریت سال گذشته با برگزاری جلسات تخصصی نسبت به بررسی نقاط ضعف و قوت باهدف برنامه‌ریزی مدون و مشخص برای پشتیبانی مطلوب و پویا از این مأموریت اقدام کرده است.

سردار فریبا عنوان داشت: با تمهیدات و کار جهادی صورت گرفته در حال حاضر موضوع تکمیل زیرساخت‌های در حال احداث از محور‌های مهم این معاونت بوده است.

این مقام انتظامی یادآور شد: در این راستا می‌توان به تجهیز و راه‌اندازی آشپزخانه ۳۵۰۰ نفری شلمچه، احداث یک باب سوله انبار ۳۰۰ متری در مرز مهران، تأمین نیازمندی‌های وسایل سرد و گرم‌کننده و سایر تجهیزات آمادی رده‌ها، پیش‌بینی امکانات حمل‌ونقل برای جابجایی نیرو‌های شرکت‌کننده در مأموریت اربعین حسینی (ع) با استفاده از امکانات سازمانی، تهیه برنامه غذایی مشترک و تأمین نیازمندی‌های برنامه غذایی کارکنان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات در حال انجام می‌توان به اعزام تیم‌های سیار تعمیراتی در حوزه سلاح، پیش‌بینی اعزام حداقل پنج تیم سیار تعمیراتی خودرویی در حین مأموریت اربعین، آماده‌سازی امکانات و تجهیزات ازجمله خودرو‌های حمل سوخت، خودرو حمل غذا و انواع خودرو‌های خدماتی در قالب یگان احتیاط این معاونت که می‌بایست قبل از راهپیمایی اربعین حسینی به یگان‌های هدف اعزام شوند، اشاره کرد.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا عنوان داشت: به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی سخت منطقه مأموریت و گرمای طاقت‌فرسا سعی کرده‌ایم با تنظیم برنامه غذایی ویژه اربعین با کالری مناسب نسبت به تأمین و توزیع مناسب خوراک در بین همکاران اقدام کنیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ان شاءالله با تلاش و همت جهادی در کنار اقدام جمعی امسال نیز همانند سنوات گذشته بتوانیم در خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) سر بلند باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار