ستاره تیم ملی والیبال آمریکا از وضعیت این تیم ابراز رضایت کرد.

تیم ملی والیبال آمریکا شب گذشته توانست ژاپن، یکی از پدیده‌های دو سال اخیر والیبال جهان، را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و با سه برد، راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

متئو اندرسون، قطر پاسور تیم ملی والیبال آمریکا، در دیدار با ژاپن یکی از بهترین‌های این تیم بود و معتقد است از سه بازی که در دور مقدماتی انجام دادند کاملاً راضی هستند.

متئو اندرسون پس از پایان بازی با ژاپن به سایت فدراسیون جهانی والیبال گفت: ما در بازی اولمان یک نمایش بسیار عالی مقابل آرژانتین داشتیم و در برابر آلمان و ژاپن مورد آزمایش قرار گرفتیم، زیرا آنها ما را تحت فشار قرار دادند و چیز‌هایی که ما برای آن آماده نبودیم را به ما نشان دادند.

او ادامه داد: اما ما در هر دو بازی خیلی خوب به فشار آنها پاسخ دادیم. در مرحله بعد ما باید سریع‌تر پاسخ دهیم. ما به سبک پایه والیبال برگشتیم و به آن وفادار ماندیم. ما در تورنمنت‌های قبل تلاش زیادی نمی‌کردیم و فقط به هم تیمی‌هایمان برای انجام بازی‌های خوب تکیه می‌کردیم.

وی افزود: من احساس می‌کنم که این سه مسابقه ما را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. اما اینجا بازی‌های المپیک است و هر تیمی که در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی کنیم، حریف خوبی خواهد بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار