سومین برنامه سرکشی و بازدید مدیر و مسئولین ستادی کانون‌های خدمت رضوی استان فارس در شهرستان فسا انجام شد.

در این برنامه و پس از ورود به شهرستان، میهمانان استانی به اتفاق جمع دیگری از خادمیاران شهرستان، بر سر قبور مطهرشهدای گمنام فسا، ضمن قرائت فاتحه، ادای احترام کردند.

افشارزاده دبیر کانون خدمت رضوی فسا، ضمن عرض تسلیت ایام و خوش آمدگویی به حاضرین، به ارائه گزارش کار فعالیت‌های انجام شده و کانون‌های محله‌ای و تخصصی فعال و مسئولین موضوعی کانون‌ها پرداخت.

سردار جابر مهدی یار نیز در این جلسه با تسلیت ایام و شهادت حضرت امام سجاد (ع)، و در آستانه فرارسیدن ایام اربعین به اساسی‌ترین و ریشه دار‌ترین تصمیم حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در قیام عاشورا به بحث امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: در صحنه‌های مختلف امروزه نیز، با الهام گرفتن از این هدف اصلی امام حسین (ع)، در زندگی روزمره ما یک راهنما و راهگشای امور بشریت بوده و با تجسس‌های دینی و اعتقادی و استفاده از آیات قرآنی، روایات و احادیث و رفتار و منش و اخلاق ائمه اطهار (ع)، می‌توانیم به تنها راه سعادت انسانها، که در واقع، چنگ زدن به ریسمان الهی است، دست یابیم و این همان اصل موضوع هست که مجموعه بشریت را به مقاصد عالیه سوق می‌دهد. 

جابر مهدیار افزود: حوادثی را در سطح کشور در حال طی کردن هستیم که این حوادث ضمن غم بار بودنشان، از جهاتی زیبایی خودش را نیز به همراه دارد و آن هم زمینه‌های ظهور حجت بن الحسن عسکری (عج) را فراهم می‌کند. 

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس و با توجه به عملیات ددمنشانه و ناجوانمردانه ترور اسماعیل هنیه، ضمن محکوم کردن این عمل، که منجربه شهادت مجاهد برجسته امت اسلام و همرزم شهید سلیمانی شد، مراتب تأسف و تأثر قلبی این حادثه را بیان و ضمن ابراز همدردی با خانواده آن شهید آزادی قدس و مردم و جنبش حماس، شهادت یکی دیگر از یاران رهبر را تبریک وتسلیت گفت.

او یادآور شد این مجاهد شهید که با ایجاد یک ارتباط قلبی، احساسی و عاطفی با رهبر توانست در طول این سال‌ها بامجاهدت و استفاده از آیات قرآنی و در عین حال تبعیت از ولایت و امامت، بعنوان رکن اصلی زندگی که این مهم باید برای همه ما بعنوان یک اصل شمرده شود، با عزت زندگی کند و در نهایت با افتخار و پس از سال‌ها خدمت، سرانجام به آرزویش که همان شهادت بود دست یابد و یکی دیگر از ارادتمندان و با وفایان به نظام مقدس جمهوری اسلام و ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای به سوی همرزمان و فرزندان شهیدش راه شهادت بپیماید. ناگفته نماند که با ریختن خون پاکش، باعث بیداری ملت‌هایی که خود را بخواب زده اند، به یاری خدای متعال خواهدشد. 

مهدی یار هدف از این سفر و بازدید‌های شهرستانی نیز دیدار از نزدیک و چهره به چهره با خادمیاران خوب شهرستان‌ها و همفکری درباره کانون‌های تخصصی و محله‌ای و علت یابی از نقایص و تناقض‌های آماری و در نتیجه ارزیابی عملکرد عزیزان اعلام کرد که با توجه به برنامه ریزی انجام شده، مقرر است تا دو سه ماه آینده، از کلیه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌ها و مناطق شیراز، این بازدید و سرکشی انجام شود.

در این جلسه هر کدام از معاونین در حوزه کاری خود به بررسی آمار و عملکرد ثبت شده شهرستان پرداختند، و ضمن آموزش کلی، چگونگی ثبت گزارش ماهانه به خادمیاران حاضر ارائه شد و در پایان مراسم نیز احکام تمدید دبیری شهرستان و انتصاب بعضی از مسئولین محله‌ای و موضوعی تخصصی خادمیاران برادر و خواهر شهرستان فسا تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.