سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی از ۱۳ مرداد هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

سریال «طوبی» به کارگردانی سعید سلطانی این روزها همچنان مراحل ضبط و تصویربرداری را در شهرک سینمایی تلویزیونی ایران (غزالی) طی می‌کند و همزمان هم تدوین آن در حال انجام است.

مرحله تولید سریال «طوبی»، از آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شد، لوکیشن‌های این اثر مربوط به ایران و عراق بوده است.

 «طوبی» از ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۲ را روایت می‌کند و مضمون آن خانواده و پیاده روی اربعین است. «طوبی» داستان زنی از مبارزان انقلابی در دوران رژیم پهلوی است که برای حفظ خانواده‌ خود تلاش می کند.

سریال «طوبی» به قلم سید حسین امیر جهانی، تهیه کنندگی سید حامد حسینی و کارگردانی سعید سلطانی از امشب ۱۳ مرداد هر شب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

سریال طوبی
حامد حسینی تهیه کننده سریال در بازدید پیمان جبلی رئیس صداوسیما از پشت صحنه سریال درباره سریال گفت: این روزها در شهرک سینمایی ایران (شهرک غزالی) تصویربرداری می‌کنیم ،لوکیشن عمارتی در عراق را اینجا طراحی کردیم که به دلیل سختی فیلمبرداری در عراق بخشی از کار اینجا تصویربرداری شد.

وی افزود: این کار هم به دلیل محدودیت‌های تصویربرداری در عراق بود هم از برآورد هزینه‌ها کم می‌کرد. عمارتی هم که داریم به صورت ماندگار و ضد زلزله ساخته شده است.

 سریال ۵۰ قسمتی «طوبی» با هنرمندی بازیگرانی چون هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آئیش، شبنم قربانی، فریبا متخصص، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی در حال تهیه و تولید است و انتهای شهریورماه امسال تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار