جبلی بر لزوم گسترش بیش‌ازپیش همکاری میان دو نهاد حاکمیتی فراجا و رسانه ملی تأکید کرد.

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در دیدار فرمانده کل انتظامی‌کشور که با حضور معاونان دو نهاد و در ساختمان شیشه‌ای سازمان صداوسیما برگزار شد، ضمن تسلیت مجدد حادثه تلخ شهادت اسماعیل هنیه، بر لزوم گسترش بیش‌ازپیش همکاری میان دو نهاد حاکمیتی فراجا و رسانه ملی تأکید کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی رسانه ملی برای تهیه تولیدات تلویزیونی در گونه‌های جذاب و مختلفی در ژانر پلیسی-امنیتی، گفت: آنچه بیش از هماهنگی‌های رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی اهمیت دارد، فرهنگ‌سازی برای تثبیت اقتدار نیروی انتظامی و تقویت هرچه بیشتر جایگاه پلیس در جامعه است که باید در روند همکاری‌های متقابل به‌طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

در این دیدار، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی‌کشور ضمن بررسی و مرور زمینه‌های همکاری مشترک فراجا با رسانه ملی گفت: سازمان صداوسیما از بضاعت بالایی برخوردار است که یکی از نمودهایش، خبرنگاران همواره در صحنه آن‌اند و عمیقاً معتقدم در مسیری که پیش رو داریم، عمده مسائل با کمک علم و هنر رسانه، آگاه‌سازی بموقع و ورود بهنگام رسانه ملی به صحنه پدیده‌های جدید و تحولات حل‌شدنی است.

وی افزود: ازاین‌رو، لازمه همکاری بیش‌ازپیش و هم‌افزایی پلیس با رسانه ملی، طراحی یک راهبرد اقدام مشترک برای فرهنگ‌سازی و تزریق حس اطمینان و آرامش به جامعه است که می‌تواند تسهیل‌کننده روند دستیابی به اهداف کلان دو نهاد باشد.

در پایان این نشست که با حضور مدیران ارشد سازمان صداوسیما و فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی نیز میان رئیس رسانه ملی و فرمانده کل انتظامی‌کشور به امضا رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار