فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ۱۲۳ واحد صنفی و تجاری متخلف که اقدام به بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در شهربندری درگهان جزیره قشم کرده بودند پلمب شد.

سردار علی اکبر جاویدان پنجشنبه شب اظهار کرد: ۱۲۳ واحد صنفی و تجاری متخلف در اجاره اتباع غیر مجاز، براساس نارضایتی و مطالبه گری عمومی مردم قشم و در راستای حفظ حقوق عامه و خدمتگزاری به قشم وندان در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر فعالیت اتباع غیر مجاز در بازار قدیم و مجتمع‌های تجاری زمرد و اطلس شهر درگهان پلمب شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح و بررسی‌های میدانی مشخص شد تعدادی از واحد‌های مورد نظر، در اجاره اتباع غیرمجاز و تعدادی دیگر از واحد‌ها از اتباع غیر مجاز به عنوان متصدی برای انجام امور و فعالیت‌های روزانه استفاده می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر ضرورت برخورد با متخلفان افزود: قشم وندان در صورت اجاره هرگونه واحد ملکی، صنفی، پروانه کسب به اتباع غیرمجاز برابر قانون باید پاسخگو باشند و مطابق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

سردار جاویدان یادآور شد: جمهوری اسلامی براساس قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی به اتباع خارجی دارای مجوز اقامت خدمات عمومی ارائه می‌دهد، اما اتباع خارجی نیز که به شکل غیرمجاز به کشور وارد می‌شوند باید کشور را ترک کنند.

وی اضافه کرد: از هفته گذشته تاکنون با ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم، معاون دادستان و رییس تعزیرات حکومتی شهرستان مرزی قشم در راستای اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف بر بازار‌های شهری بندری درگهان و قشم، با محوریت برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز و فعال در صنوف در چهار مرحله ۳۷۸ باب مغازه متخلف پلمب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.