رزمنده و روایتگر دفاع مقدس گفت: دشمنان پا در کفش مهمان ما کردند و در کشورمان مهمان‌کشی کردند، حتماً انتقام سخت پیش‌رویشان است.

حاج حسین یکتا، رزمنده و روایتگر جنگ هشت ساله دفاع مقدس در ویژه برنامه‌ای که با هدف گرامیداشت یاد شهید اسماعیل هنیه روانه شبکه سه سیما شد، در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه یک شبکه اسرائیلی با یک تحلیلگر عرب مصاحبه‌ای داشته و این تحلیلگر اذعان کرده که این ترور‌ها توانایی مقاومت را افزایش می‌دهد، گفت: قطعاً کسی مانند اسماعیل هنیه که سال‌ها دویده و به قول شهید شهادت در این خانواده ارثی است، ژن و گِل اینها به شهادت سرشته شده است. قطعاً ژن خوب اینها هستند. 

یکتا ادامه داد: ما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس هم دیدیم؛ هرجا فرمانده‌ای شهید می‌شد، آن خون به زمین ریخته شده یک نقشه عملیاتی ترسیم کرد. ما در راهیان نور قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی از شهید خرازی، شهید همت، شهید صیاد شیرازی، شهید بابایی و ... می‌گفتیم. اما وقتی الان پیش زوار بین‌الملل از حاج قاسم سلیمانی می‌گوییم، آنها تایید می‌کنند. وقتی خون این فرمانده به زمین ریخته شد، چند هزار کیلومتر خاکریز شهادت را جلو برد. امروز با ریختن خون شهید اسماعیل هنیه یک نقشه عملیاتی ترسیم می‌شود. ریختن خون این شهید در ایران سبب تغییر مرز‌های جغرافیایی جبهه مقاومت و منجر به توسعه مقاومت می‌شود. چون ایران مرکز فرماندهی است، میدان جنگ نیست. میدان جنگ تل‌آویو است. 

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه شهادت بعضی از آدم‌ها اتفاقات ویژه‌ای را رقم می‌زند، افزود: وقتی حاج علی زاهدی شهید شد، وعده صادق رقم خورد. هرجا خون یک آدم خوب به زمین ریخته شد، یک اتفاق مهم افتاد. وقتی شهید بهشتی شهید شد، دودمان کفر و نفاق بنی صدر و رجوی به هوا رفت. این شهادت‌ها نه‌تن‌ها جبهه مقاومت را متوقف نمی‌کند، بلکه موجب بیداری ملت‌ها می‌شود. اینکه الان دنیا بیدار شده، بخاطر خون شهدا و خون کودکان کشته شده غزه است. قطعاً خون اسماعیل هنیه ملت‌هایی را بیدار می‌کند. این حرکت‌های مذبوحانه نشان می‌دهد حال دشمن بد است، که اینجور با نامردی در محل استراحت اقامتش با تکنولوژی پیشرفته می‌زنند.

وی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری معتقد است که اینها خودشان مقدمه از بین رفتنشان را فراهم می‌کنند. شما صحبت‌های نتانیاهوی جنایتکار را در کنگره امریکا فراموش نکنید! شاه بیت حرف‌های او در کنگره یک جمله بود: کار من تمام است، اگر به دادم نرسید. البته هیچ‌کس نمی‌تواند به دادش برسد. یعنی بعد از من نوبت شماست. 

یکتا با بیان اینکه کار نتانیاهو تمام است، گفت: مردم مقابل کنگره امریکا پرچم امریکا و اسرائیل را آتش می‌زنند و می‌گویند می‌دانید ما چه می‌گوییم؟! خون شهید اسماعیل هنیه راه را باز می‌کند. بله، هرچند آنها پا در کفش مهمان ما کردند و در کشورمان مهمان‌کشی کردند، حتماً انتقام سخت پیش‌رویشان هست. ما نسبت به کشورمان حساسیم. دیدید وقتی کنسولگری ما را در خاک سوریه زدید، چه اتفاقی افتاد؟ حالا در تهران زدید؟ ایران مرکز فرماندهی اتفاقات مهم است. 

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.