مسئولان خراسان رضوی و شخصیت‌های برجسته این استان با انتشار اطلاعیه و در پیام‌های جداگانه‌ای اقدام تروریستی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را محکوم کردند.

سردار سرتیپ پاسدار هاشم غیاثی در پیام فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: شهید هنیه گرچه از بین ما به ظاهر رفته است، اما تفکر مقاوم و سازش‌ناپذیر او در میان ملل آزاده جهان به تکثیر هنیه‌ها خواهد انجامید و رژیم ظالم صهیونیست با این اقدام گستاخانه، نابودی‌اش را به دست خود امضا کرد.

او افزود: اسماعیل هنیه، شهید و مجاهد فی سبیل‌الله که به دست رژیم سفاک صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، از جمله پرچم داران نهضت آزادی قدس شریف بود که بار‌ها و بار‌ها در معرض شهادت قرار گرفت و سرانجام مزد مجاهدت‌های خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ادامه داد: بررسی تاریخ فلسطین و جبهه مقاومت نشان می‌دهد با شهادت شیخ یاسین‌ها، موسوی‌ها، سلیمانی‌ها و مغنیه‌ها و دیگر مجاهدان شهید راه مبارزه با ظلم، درخت مقاومت تنومندتر شده است، بی تردید خون شهید هنیه آزادی قدس شریف را شتاب می‌بخشد.

غیاثی با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد شجاع و خستگی ناپذیر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دلاور مردان جبهه مقاومت به ویژه رهبران این جبهه و ملت مقاوم فلسطین بیان کرد: بسیجیان و رزمندگان دلاور ایران اسلامی در پیمودن راه شهید هنیه برای آزادی قدس شریف، لحظه‌ای تردید نخواهند کرد و با اراده‌ای سترگ در این مسیر همیشه یار و یاور آزادگان عالم خواهند بود.

محمد امین بابایی مدیر کل و رئیس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان رضوی گفت: با کمال تأسف و تأثر شهادت اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و فرمانده بزرگ جبهه مقاومت و مبارز بزرگ راه فلسطین را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه، بویژه مردم قهرمان فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

او افزود: از خداوند تبارک و تعالی خواهانیم به حرمت خون پاک این شهید عزیز و عظمت مجاهدان سلحشور غزه، به فضل الهی قدس شریف از وجود منحوس این جنایتکاران رها شده و ثبات و امنیت در سرزمین شکوهمند فلسطین و منطقه حاکم گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار