رئیس‌جمهور در پیامی‌ به کنگره سلامت اربعین، بر تاثیر برگزاری این کنگره در حفظ سلامت زائران اربعین تاکید کرد.

 

رئیس جمهور طی پیامی، تدابیر و برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای بهره‌برداری از سرچشمه جوشان معنوی پیاده‌روی اربعین در جهت رشد و توسعه فکری و فرهنگی همه آحاد جامعه با نگاهی خردورزانه و ارائه خدمات شایسته را ضرورتی مهم در برگزاری هر چه بهتر این رویداد ملی و مذهبی دانست.

پیام مسعود پزشکیان به کنگره بین‌المللی امدادونجات، سلامت و مدیریت تجمعات انبوه در اربعین حسینی به شرح زیر است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم
رویداد عظیم پیاده روی اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دارای کارکردهای متنوع فرهنگی و اجتماعی و مظهر حرکت خودجوش مردمی‌برای حفظ و ترویج ارزش‌های والای نهضت اصلاحی آن امام همام به شمار می آید، ارزش‌هایی که در روح و جان همه مؤمنان ریشه داشته و در گذر زمان در جغرافیای جهان اسلام و به ویژه قلب آن یعنی ایران اسلامی جریان داشته است.

تدابیر و برنامه ریزی همه جانبه برای بهره برداری از این سرچشمه جوشان معنوی در جهت رشد و توسعه فکری و فرهنگی همه آحاد جامعه با نگاهی خردورزانه و ارائه خدمات شایسته ضرورتی مهم در برگزاری هر چه بهتر این رویداد ملی و مذهبی است از این منظر، کنگره امداد و نجات و سلامت در اربعین (ع) گامی مؤثر، هدفمند و کارآمد برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی است. شایسته است در این کنگره بر جنبه‌های عمومی و اختصاصی خدمت رسانی و همچنین مستندسازی تمامی رویدادها تاکید و تجربیات مستند آن نیز با دیدگاه آموزشی، علمی و فرهنگی در حوزه امداد و نجات و سلامت تدوین و منتشر شود؛ طبعاً اجرای این برنامه‌ها و راهکارها می‌تواند به حفظ سلامت، افزایش بهداشت فردی و محیطی و در نهایت بهبود و کاهش نرخ بیماریهای عفونی و واگیردار و کاهش صدمات و تلفات احتمالی منجر گردد. از توجه ویژه جمعیت هلال احمر به امر امداد، نجات و سلامت و تلاش مستمر مدیران، کارکنان، نخبگان، داوطلبان، جوانان و امدادگران این سازمان مردمی در برگزاری این کنگره علمی قدردانی می نمایم.


مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ هست که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!
دولت سیزدهم متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور فقط سکوت کرده است.
آخرین اخبار