عملیات آماده سازی فاز نخست سایت ۱۵۰ هکتاری طرح نهضت ملی سراوان امروز پنجشنبه با حضور فرماندار، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان محلی آغاز شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم با بیان اینکه از مزیت‌های قابل توجه این سایت، توپوگرافی ملایم آن است که مستعد عملیات عمرانی است، افزود: عملیات آماده سازی این سایت با اعتبار ۱۳۸ میلیارد تومان توسط این اداره کل در دستور کار قرار گرفت.

عطاء اله اکبری افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بعد از تکمیل مراحل آماده سازی ۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قالب واحد‌های ۲ طبقه در این سایت با در نظر گرفتن سلیقه مردم و رعایت فنون مهندسی احداث خواهد شد.

وی تصریح کرد: سراوان از شهرستان‌های پیشرو اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان محسوب می‌شود بطوری که تاکنون ساخت ۶ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی این طرح با متوسط پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد در آن آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حال حاضر عملیات آماده سازی بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ هکتار زمین در محدوده شهر‌های زیر پوشش این اداره کل در حال انجام است، افزود: در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن استان علاوه بر مکان‌یابی مناسب در انتخاب اراضی و اقداماتی برای اجرایی کردن زیرساخت‌های کافی در مناطق مختلف نیز در نظر گرفته شده است تا محرومیت از خدمات رفاهی و اجتماعی ساکنان را شاهد نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار