حامیان فلسطین در آمریکا همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در تهران، تظاهراتی را در میدان تایمز نیویورک آمریکا برگزار کردند.

حامیان فلسطین در ایالات متحده در اعتراض به اقدام تروریستی رژیم اسرائیل در ایران و همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، تظاهراتی را با در دست داشتن تصاویر این رهبر فلسطینی در میدان تایمز نیویورک آمریکا برگزار کردند.

روزنامه جروزالم پست امروز پنجشنبه گزارش داد که اعتراضات در میدان تایمز با آتش زدن پرچم آمریکا و اهتزاز پرچم‌های حماس با حرارت آغاز شد.

این تظاهرات که توسط گروه «در طول عمر ما» (Within Our Lifetime) رهبری می‌شود، با دخالت طرفداران رژیم صهیونیستی به خشونت کشیده شد.

بر اساس این گزارش، درحالیکه پرچم سفید گردان‌های عزالدین قسام در هنگام تظاهرات به اهتزاز درآمده بود، پرچم ایالات متحده در حال سوختن روی زمین دیده می‌شد.

گروه «در طول عمر ما» در حساب ایکس (توییتر سابق) خود با انتشار ویدئو‌هایی از این تظاهرات، نوشت: حامیان رژیم آپارتاید اسرائیل هرگز یک لحظه آرامش نخواهند داشت.

این گروه اعلام کرد که یک طرفدار اسرائیل به جمعیت نزدیک شد و به سمت چند تظاهرات‌کننده حامی فلسطین از جمله کودکان اسپری فلفل پاشید.

یک مرد با پیشانی‌بند حزب الله در این تظاهرات تصویر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را در دست داشت.

گروه حامی فلسطین در بیانیه خود از هنیه که روز چهارشنبه در تهران ترور شد، تمجید کرد و او را «رهبر شهید مقاومت فلسطین» خواند.

این گروه در ادامه افزود که پروژه صهیونیستی گمان می‌کند که ترور‌ها و کشتارها، راهپیمایی آزادی‌خواهی را متوقف می‌کند، اما تاریخ ۷۶ ساله مبارزه برای فلسطین خلاف این را ثابت می‌کند.

گروه «در طول عمر ما» همچنین اقدام تروریستی رژیم اسرائیل در به شهادت رساندن فواد شکر، فرمانده ارشد حزب الله در روز سه شنبه را محکوم کرد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار