رافائل نادال و کارلوس آلکاراس، نماینده‌های اسپانیا در تنیس دوبل المپیک، با قبول شکست برابر آستین کرایچک و راجیو رام از آمریکا، از دور مسابقات کنار رفتند.

تیم تنیس دوبل مردان اسپانیا متشکل از رافائل نادال اسطوره تنیس دنیا و کارلوس آلکاراس استعداد ۲۱ ساله این رشته در مرحله یک چهارم نهایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نتایج ۶-۲ و ۶-۴ به تیم آمریکایی آستین کرایچک و راجیو رام باخت و از رقابت‌ها حذف شد.

نادال و آلکاراس در مراحل قبلی عملکرد خوبی داشتند و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بودند، اما در این مرحله با وجود اینکه جو ورزشگاه هم به نفع آنان بود، تیم آمریکایی با بازی قوی و هماهنگ خود توانستند بر تیم اسپانیایی غلبه کنند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

این شکست برای نادال و آلکاراس که هر دو از بازیکنان برجسته تنیس جهان هستند، یک تجربه تلخ بود. نادال با ۲۲ عنوان گرند اسلم و آلکاراس با ۴ عنوان، هر دو از بازیکنان مطرح و محبوب تنیس جهان هستند و انتظار می‌رفت که در این دوره از مسابقات المپیک مدال طلا را برای اسپانیا کسب کنند.

رافائل نادال در تنیس انفرادی هم مقابل نواک جوکوویچ شکست خورده بود و حذف شد و شاید این مسابقه آخرین دیدار او در تنیس حرفه‌ای باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار