رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تعداد عملیات انجام شده در سه ماه نخست امسال، ۶ هزار مورد است که رصد عملیات‌های انجام شده و بررسی تحلیلی آمار‌ها وضعیت کنونی ما و آنچه باید در آینده به آن برسیم را به خوبی نشان می‌دهد.

هادی عیدی پور در جلسه شورای فرماندهان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه موضوع جلسه بررسی عملکرد سازمان و همچنین هم‌اندیشی در راستای بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم شریف شیراز است، گفت: بی‌تردید بررسی و تحلیل دقیق وضعیت و همچنین آمار‌های موجود، زمینه‌ساز تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های دقیق‌تر و کاربردی‌تر خواهد شد.

او اظهار کرد: در سال جدید تهیه گزارش‌ها را با جزییات بیشتری در دستور کار قرار خواهیم داد و از این پس دقایق و ثانیه‌ها نیز زیر ذره‌بین بررسی و تحلیل قرار دارند.

عیدی پور با اشاره به اینکه برای اولین بار آماری از سامانه مدیریت عملیات آتش‌نشانی تهیه شده است، گفت: این آمار با هدف بهبود ایمنی در اختیار تمامی مناطق مختلف شهرداری شیراز قرار می‌گیرد.

اوتصریح کرد: بررسی و تحلیل آماری عملکرد سازمان آتش‌نشانی با توجه به شاخص‌هایی همچون فراوانی حریق در حوزه‌های مختلفی مانند امداد و نجات، علت حریق، تعداد مصدومین، فوتی‌ها نجات یافتگان و همچنین فعالیت تیم‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

عیدی پور تعداد عملیات انجام شده در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ را ۶ هزار مورد عنوان کرد و ادامه داد: رصد عملیات‌های انجام شده و بررسی تحلیلی آمار‌ها وضعیت کنونی ما و آنچه باید در آینده به آن برسیم را به خوبی نشان می‌دهد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با تاکید بر اینکه موضوعات مختلف از جمله زیر ساخت‌ها، تجهیزات، ماشین‌آلات، آموزش تخصصی نیرو‌ها در داخل وخارج از کشور و ... در دست پیگیری است، افزود: مجوز جذب ۳۰۸ آتش‌نشان نیز صادر شده که به زودی پس از انجام مراحل قانونی از طریق برگزاری آزمون به سازمان می‌پیوندند.

همچنین تلاش و پیگیری برای ارتقاء حقوق و مزایا و رفاهیات آتش‌نشانان از دیگر موضوعاتی بود که عیدی‌پور به آن اشاره کرد.

او افزود: آموزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری محسوب می‌شود، بنابراین در تلاش هستیم تا با استفاده از بهترین اساتید آموزش‌های سازمانی را مستمر برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار