تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: عملکرد خوب پلیس باعث می‌شود مردم به حکومت و نظام خوش‌بین شوند و جامعه قوام و امنیت پیدا کند.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم و جمعی از روسای پلیس‌های تخصصی، پلیس را مایه زینت حاکمان، عزت دین، امنیت راه‌ها و قوام جامعه دانست و گفت: پلیس خوب پلیسی است که نتیجه عملکردش قوام جامعه باشد.

 تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) خدمات نیروی انتظامی را همواره روبه‌رشد برشمرد و عنوان کرد: پلیس همان‌طور که باید در خصوص برخورد‌های سخت آموزش ببیند در مباحث فرهنگی و نرم هم آموزش‌های لازم را فرا بگیرد.

امام جمعه قم همچنین با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) و حرکت دشمن ستیزانه ایشان برای اعتلای اسلام و رفع موانع تحقق اهداف اهل بیت (ع) تصریح کرد: امام سجاد در یک جنگ نرم برخورد مؤثر و لازمی را در عصر خودشان در ابعاد مختلف به نمایش گذاشتند.

آیت الله سعیدی، رمز ماندگاری پیام عاشورا را تکیه بر محکمات قرآن توسط امام سجاد (ع) دانست و گفت: امروز هم اگر می‌خواهیم این انقلاب و نظام ماندگار شود و مقاومت ما همچنان استوار بماند باید بر روی معارف قرآن و نهج‌البلاغه تمرکز کنیم و نیرو‌های پلیس مجهز به سلاح ایمان قوی و مسلط به معارف قرآن و اهل‌بیت باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار