نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است و همانند آن در هیچ کشوری وجود ندارد، گفت:مجموعه درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم (رویا) در مرز‌های علمی جهان در حال ارائه خدمات هستند که این باعث افتخار است.

محمد منان‌رئیسی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی را جزئی جدانشدنی از انقلاب توصیف کرد و گفت: جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است و همانند آن در هیچ کشوری وجود ندارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه یک ویژگی انقلاب اسلامی ایجاد ساختار‌هایی متناسب با اهداف تعیین شده است همچون بسیج، جهاد سازندگی و جهاد دانشگاهی، افزود: مجموعه درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم (رویا) در مرز‌های علمی جهان در حال ارائه خدمات هستند که این باعث افتخار است.

منان‌رئیسی با اشاره به اینکه در حال حاضر جهاد دانشگاهی قم در زمینه‌های مختلف موفقیت کسب کرده است، تصریح کرد: در زمینه علمی طبق بیانات مقام معظم رهبری باید تکیه بر شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی باشد و با ایجاد شبکه‌های ارتباطی قوی به دنبال افزایش ارزش افزوده و مزیت نسبی باشیم.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ضمن توصیه‌هایی به مجموعه جهاد دانشگاهی، بیان کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های عمیق، گسترده و رویکرد جامع علمی دارد و ما از دولت جدید خواستاریم که با یک نگاه کارشناسی بهره‌وری این مجموعه را افزایش دهد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: باید توجه داشت ذات و معنای جهاد یعنی مشارکت مردم و هرچه این ارتباط با مردم بیشتر باشد اسم مجموعه جهاد دانشگاهی با مسماتر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار