رئیس صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: دلیل کمبود لاستیک و روغن موتور در بازار ، نبود نمایندگی کافی در استان است.

 موسوی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: در موضوع کمبود لاستیک در بازار، اگر میزان نمایندگی‌های عرضه افزایش یابد مشکل حل خواهد شد.


وی افزود: در بازار روغن موتور نیز، چون عرضه کالا به صورت سبدی می‌باشد باید بتوانیم تعداد عاملین رو افزایش دهیم تا این مشکل نیز برطرف شود.


موسوی به وضعیت بازار سیمان نیز اشاره کرد و گفت: روزانه ۷۰۰ تن درکارخانه یاسوج و ۳ هزار تن هم درکارخانه مارگون سیمان تولید می‌شود.


وی اضافه کرد: در چند روز اخیر به علت مشکلاتی که درکارخانه یاسوج به وجود آمد، شاهد کاهش تولید و به تبع آن افزایش قیمت سیمان بودیم.


موسوی تاکید کرد: میزان تقاضای سیمان در استان بیشتر از تولید است و ما باید تصمیم بگیریم تا زمانی که نیاز استان ما برطرف نشده است، سیمان را به شهر‌های دیگر ارسال نکنیم. 


معتمدی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان هم در این جلسه گفت: میزان موجودی کالا‌های اساسی مورد نیاز استان در حالت پایداری قرار دارد.


مدیرکل تعاون روستایی استان هم گفت: تاکنون ۲۸ هزار و ۲۹۰ تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را خریداری کردیم که نسبت به سال گذشته روند افزایشی داشته است.


شجاعی اضافه کرد: در بحث کلزا نیز ۹۰۰ تن محصول از کشاورزان خرید کردیم که ۹۵ درصد مطالبات آنها پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.