رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف خودروی سرقتی در ساری پس از دزدیده شدن در گیلان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت خودروی اپتیما در یکی از مناطق استان گیلان و رد زنی سارقان در حوالی شهرستان ساری، با توجه به استفاده از پلاک‌های جعلی و مخدوش توسط سارق یا سارقان، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، با انجام تحقیقات فنی پلیسی، اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه میدانی، متهم را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرساری شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران، با اشاره به کشف خودرو مسروقه و اموال سرقتی دیگر از جمله یک گوشی آیفون و یک دسته چک، گفت:پرونده بهمراه متهم، توسط کارشناسان مربوطه به مرجع قضایی ارسال و متهم با دستور قضایی روانه زندان شد.

سرهنگ قیصری در خاتمه از قیمت ۲۰ میلیارد ریالی خودروی اپتیمای کشف شده بر اساس نظر کارشناسان سخن به میان آورد و افزود: شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، در صورت نیاز از طریق شماره ۱۱۰ می‌توانند از ظرفیت نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه نهایت بهره را ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.