رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری یک باند ۴ نفره سارقان حرفه ای، با کشف ۵ فقره سرقت وسائل نقلیه در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت:در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت خودرو موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی، با انجام تحقیقات فنی پلیسی، اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، اعضای یک باند سرقت ۴ نفره را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با چندین عملیات منسجم و غافلگیرانه، هر ۴ سارق مرد را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان، با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت ۵ دستگاه وسیله نقیله، گفت: متهمان پس از سرقت وسایل نقلیه با شیوه‌های مختلف از جمله دستکاری در شماره بدنه خودرو و جعل سند به استفاده از آنها اقدام کردند.

سرهنگ قیصری در خاتمه ضمن بیان اینکه ایجاد امنیت مطلوب برای شهروندان وظیفه ذاتی پلیس است، افزود:شهروندان ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی و استفاده از لوازم قفل‌های مطمئن و الکترونیکی بازدارنده، در صورت نیاز از طریق شماره ۱۱۰ می‌توانند از ظرفیت انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه نهایت بهره را ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار