اتحادیه عرب هشدار داد گسترش درگیری میان رژیم صهیونیستی و لبنان می‌تواند منطقه را شعله‌ور کند.

اتحادیه عرب امروز سه شنبه اعلام کرد که هرگونه تشدید تنش رژیم صهیونیستی علیه لبنان می‌تواند امنیت و ثبات منطقه را برهم بزند.

براساس گزارش الرای، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب بر اهمت همبستگی کامل با لبنان تاکید و تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه این کشور را محکوم کرد. او در ادامه گفت که افزایش دایره درگیری‌های رژیم صهیونیستی با لبنان می‌تواند منطقه را شعله ور کند.

این مقام اتحادیه عرب اعلام کرد درحال برقراری تماس با مقامات بین‌المللی است تا بشود اوضاع را مهار و از رویارویی که آرامش منطقه را برهم می‌زند را جلوگیری کرد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای جنوبی لبنان و شمال فلسطین اشغالی صحنه تبادل آتش میان نیروهای مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی است. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده است که این حملات متوقف نخواهد شد مگر آنکه آتش‌بس در غزه برقرار و محاصره غزه شکسته شود.

تازه‌ترین تنش‌ها و لفاظی‌های صهیونیست‌ها، پس از آن مطرح می‌شود که انفجاری در جولان اشغالی تلفاتی بر جای گذاشت و رژیم صهیونیستی انگشت‌اتهام را به سمت حزب‌الله لبنان گرفت. حزب‌الله دخالت در این عملیات را رد می‌کند، با این حال، مقامات تل‌آویو همچنان به تلافی و حمله به لبنان تهدید می‌کنند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار