به جای کاغذ، غذای سگ و گربه وارد کشور شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق ۴۲ تن غذای حیوانات در شهرستان خوی خبر داد و در تشریح جزئیات آن گفت: پرونده قاچاق ۴۲ هزار و ۸۰ کیلوگرم انواع غذای حیوانات شامل سگ و گربه در قالب بار گمرکی کاغذ به ارزش ۲۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال در شعبه اول دادگاه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خوی رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تخلف انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد. 

وی ادامه داد: ماموران گمرگ رازی شهرستان خوی محموله قاچاق را در بازرسی از ۲ دستگاه خودروی تریلی متعلق به کشور ترکیه با اسناد گمرکی کاغذ کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.